کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیکی
ساعت ٩:٥٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٧/٩/۱۸  کلمات کلیدی: کتاب ، فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیکی ، بازاریابی الکترونیکی

عنوان: مدیریت بازاریابی الکترونیکی

مولفین: دکتر محمد فتحیان, مهندس فرنود حسنی

ناشر: انستیتو ایز ایران

چاپ: اول- بهار 1387
شمارگان: 2000 جلد

قیمت: 5200 تومان

الگوهای کسب و کار به دلیل گسترش فناوری های وب مدار در نظام های اقتصادی دنیا تغییر کرده اند و حضور و رقابت در بازارهای جهانی نیازمند تسلط بر دانش های جدید و مجهز شدن به ابزارهای نوین است. کتاب حاضر سعی دارد با زبانی ساده, دانش کاربردی بازاریابی الکترونیکی را برای خوانندگان تشریح کند. شایان ذکر است این کتاب به عنوان منبع درسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات در دانشگاه علم و صنعت تدریس می شود. در این کتاب می خوانیم:

جامعه اطلاعاتی و اقتصاد

فناوری اطلاعات و سازمان

مبانی کسب و کار الکترونیکی

مبانی تجارت الکترونیکی

مدیریت ارتباط مشتریان, مدیریت زنجیره تامین و هوشمندی سازمانی

مفاهیم راهبردی بازاریابی الکترونیکی

رویکردهای مشتری مداری در بازاریابی الکترونیکی

رویکردهای ترویجی و تبلیغی در بازاریابی الکترونیکی

وب سایت های اینترنتی و کارکردهای عملی آنها در بازاریابی الکترونیمی

داده کاوی آماری و مدیریت بهینه وب سایت ها

مفاهیم تکنیکی و کاربردی در بازاریابی الکترونیکی

راه اندازی و مدیریت وب سایت های تجاری در ایران

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با واحد فروش انیستیتو ایزایران به شماره تلفن ۲۲۲۵۴۰۷۸ تماس حاصل فرمایند.